1 Let The Good Times Roll
2 Mama He Treats Your Daughter Mean
3 Groove Merchant
4 Driving The Blues
5 Mustang Sally
6 Can't Buy Me Love
7 Go On Fool
8 Drum (Boogie) Boogaloo
9 Ain't Got Nobody
10 Proud Mary
11 Mail Man
12 Rollin' Man
13 Last Night
CD
Oiling Boiling Rhythm 'n' Blues Band & Blues Mama – Oiling Boiling Rhythm 'n' Blues Band & Blues Mama CD
- Normaalihinta
- €4,00
- Alennettu hinta
- €4,00
- Normaalihinta
Sisältää verot.
Käytetyissä tuotteissa marginaaliverotus.
Levy-yhtiö: Ford
Käytetty CD-levy (2001, Limited Edition, Special Edition, Digipak, Tarra Kannessa)
Kunto: Erittäin h...
1 kpl varastossa. Toimitus heti.
Tunnistekoodi:BLUESMAN2001
Noudon saatavuuden lataaminen epäonnistui
Nopea toimitus ✔️
Toimitus jopa 1-3 arkipäivässä
Joustava asiakaspalvelu 🎧
Askarruttaako jokin asia? Nopeiten saat meihin yhteyttä sivun alareunassa näkyvässä chatissa.
Toimivuustakuu ✔️
Kaikilla tuotteillamme on toimivuustakuu
Selkeät tuotekuvaukset ✔️
Jokainen tuote on kuntoluokiteltu
Tuotekuvaus
Levy-yhtiö: Ford
Käytetty CD-levy (2001, Limited Edition, Special Edition, Digipak, Tarra Kannessa)
Kunto: Erittäin hyvä
Kappaleet:
Lisätietoa
Kaikki tuotteemme on kuvattu itse. Tuotekuva esittää aina joko juuri kyseistä tuotetta tai sitä vastaavaa/samankaltaista kappaletta. Pyrimme kuvaamaan tuotteen kunnon, ominaisuudet ja painoksen mahdollisimman tarkasti tuotekuvauksessa.
Kuntoluokitusten sanasto:
SEALED = Avaamaton (tehdasmuoveissa)
NM = Near Mint
VG = Very Good
Gatefold = Avattavat kannet
Sawcut = Sahaleikkaus (käytetty ennen alennusmyynnin merkkinä)
Ringwear = Levyn muotoinen kulumajälki kansissa
Corner cut = Kulmaleikkaus (käytetty ennen alennusmyynnin merkkinä)
OIS = Original Inner Sleeve (alkuperäinen sisäpussi)
OBI = Japanilaisissa julkaisuissa levyn kannen päällä oleva paperisuikale
Label = Levyn keskietiketti
Price sticker = Hintatarra kannessa
Tarkemmat tiedot löytyvät kohdasta “Kuntoluokitukset”.
Jos jokin tieto puuttuu, voit aina ottaa yhteyttä vasemman alakulman chat-kuplan kautta – autamme mielellämme.
Mukavia ostohetkiä Bad Record Storen puolesta!