1 Jokainen Aamu
2 Sinä Ja Minä
3 Nahkatakkinen Tyttö
4 Nimeni On Dingo
5 Kunnian Kentät
6 Autiotalo
7 Kirjoitan
8 Kaunotar Ja Kulkuri
9 Rio Ohoi
10 The House
11 Tobacco Road
12 Lakatut Varpaankynnet
13 Hämähäkkimies
14 Kerjäläisten Valtakunta
15 Levoton Tuhkimo
16 Tell Me Now
17 Lähetyssaarnaaja
18 Valkoiset Tiikerit
19 Juhannustanssit
CD
Various – Melkein Vieraissa - Nimemme On Dingo CD
- Normaalihinta
- €6,00
- Alennettu hinta
- €6,00
- Normaalihinta
Sisältää verot.
Käytetyissä tuotteissa marginaaliverotus.
Levy-yhtiö: Elements Music
Käytetty CD-levy (2008, Kokoelma, Tarra Kannessa)
Kunto: Erittäin Hyvä
Kappaleet:
...
1 kpl varastossa. Toimitus heti.
Tunnistekoodi:EMCD088
Noudon saatavuuden lataaminen epäonnistui
Nopea toimitus ✔️
Toimitus jopa 1-3 arkipäivässä
Joustava asiakaspalvelu 🎧
Askarruttaako jokin asia? Nopeiten saat meihin yhteyttä sivun alareunassa näkyvässä chatissa.
Toimivuustakuu ✔️
Kaikilla tuotteillamme on toimivuustakuu
Selkeät tuotekuvaukset ✔️
Jokainen tuote on kuntoluokiteltu
Tuotekuvaus
Levy-yhtiö: Elements Music
Käytetty CD-levy (2008, Kokoelma, Tarra Kannessa)
Kunto: Erittäin Hyvä
Kappaleet:
Lisätietoa
Kaikki tuotteemme on kuvattu itse. Tuotekuva esittää aina joko juuri kyseistä tuotetta tai sitä vastaavaa/samankaltaista kappaletta. Pyrimme kuvaamaan tuotteen kunnon, ominaisuudet ja painoksen mahdollisimman tarkasti tuotekuvauksessa.
Kuntoluokitusten sanasto:
SEALED = Avaamaton (tehdasmuoveissa)
NM = Near Mint
VG = Very Good
Gatefold = Avattavat kannet
Sawcut = Sahaleikkaus (käytetty ennen alennusmyynnin merkkinä)
Ringwear = Levyn muotoinen kulumajälki kansissa
Corner cut = Kulmaleikkaus (käytetty ennen alennusmyynnin merkkinä)
OIS = Original Inner Sleeve (alkuperäinen sisäpussi)
OBI = Japanilaisissa julkaisuissa levyn kannen päällä oleva paperisuikale
Label = Levyn keskietiketti
Price sticker = Hintatarra kannessa
Tarkemmat tiedot löytyvät kohdasta “Kuntoluokitukset”.
Jos jokin tieto puuttuu, voit aina ottaa yhteyttä vasemman alakulman chat-kuplan kautta – autamme mielellämme.
Mukavia ostohetkiä Bad Record Storen puolesta!